Menu
Your Cart

ΠΑΤΑΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Α-Β-Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ

ΠΑΤΑΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Α-Β-Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
ΠΑΤΑΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Α-Β-Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
16,60€
Χωρίς ΦΠΑ: 15,66€
  • Διαθεσιμότητα: Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες
  • Κωδικός: ΕΙΔΗ-00004362
  • Διαστάσεις: 24.00cm x 17.00cm x 0.00cm
  • SKU: ΕΙΔΗ-00004362
  • EAN: 9789601682792
  • MPN: 12279
21488 Το είδαν

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Λογοτεχνία στο Γενικό Λύκειο. Βασίζεται στα νέα δεδομένα διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθήματος.
Περιέχει υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με απώτερο σκοπό την ερμηνευτική χειραφέτηση των μαθητών/τριών· στόχος, δηλαδή, είναι σταδιακά οι μαθητές/τριες να γίνουν επαρκείς αναγνώστες οποιουδήποτε αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου, να αποκτήσουν, συγκεκριμένα, αναγνωστικές δεξιότητες και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν αφηγηματικούς και ποιητικούς τρόπους, γλωσσικές επιλογές και στοιχεία περιεχομένου (συμβολισμούς, χαρακτήρες κ.ά.), να σχολιάζουν τη λειτουργία τους στη σημασιοδότηση του κειμένου καθώς και να συγκροτούν σε γραπτό κείμενο το ερμηνευτικό τους σχόλιο.
Το βιβλίο διακρίνεται σε τρία μέρη:
- ΜΕΡΟΣ Α: Εισαγωγή που περιέχει βασικά στοιχεία σε σχέση:

α) Με το θεωρητικό υπόβαθρο της διδασκαλίας (Οι αναγνωστικές θεωρίες),

β) Τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (περιεχόμενο και διαχείριση του ερμηνευτικού διαλόγου),

γ) Τη σημασία και τη διδακτική διαχείριση των λογοτεχνικών κειμένων μέσα από «δίκτυα κειμένων»,

δ) Βασικά γνωστικά στοιχεία για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας (αφηγηματικές τεχνικές, στοιχεία μετρικής, σημαντικοί λογοτεχνικοί όροι κ.ά.).
- ΜΕΡΟΣ Β: Προσέγγιση με βάση τον ερμηνευτικό διάλογο 14 αντιπροσωπευτικών αδίδακτων λογοτεχνικών κειμένων (διηγημάτων, αποσπασμάτων μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων κ.ά.).
- ΜΕΡΟΣ Γ: Δειγματική επεξεργασία 3 Δικτύων με βάση αντίστοιχα λογοτεχνικά μοτίβα («Καθρέφτης», «Τείχη», «Σιωπή»).
Όλες οι ερωτήσεις στο Β΄ και Γ΄ Μέρος συνοδεύονται από οδηγίες και αναλυτικές απαντήσεις με στόχο την υποστήριξη του ερμηνευτικού διαλόγου και την άσκηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τη σύνταξη ερμηνευτικού σχολίου.

 

Cookies
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της, την δυνατότητά σας να επικοινωνήσετε μαζί μας, να δημιουργήσει στατιστικά για την χρήση της και να παρέχει πληροφορίες από τρίτους. Μάθετε περισσότερα...